مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-12اقتصادي

توزیع 100 سبد کالا بین مددجویان بهزیستی اسدآباد


رییس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد در راستای طرح ضیافت همدلی، از توزیع 100 بسته سبد کالا بین مددجویان تحت پوشش این اداره به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد در راستای طرح ضیافت همدلی، از توزیع 100 بسته سبد کالا بین مددجویان تحت پوشش این اداره به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

مرضیه نانکلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ماه ضیافت و همدلی در راستای خدمات رسانی مطلوب و کمک های دانشکده علوم پزشکی، خیرین و کمک های انسان دوستانه و خدمت به جامعه هدف تحت پوشش این اداره تعداد 100 بسته سبد کالا هر بسته به مبلغ 400 هزار تومان توسط مسئول مشارکت ها و با همکاری مرکز مثبت زندگی کد 4170 بین جامعه هدف توزیع شد.

وی ارزش ریالی کل سبد کالا را 40 میلیون تومان برشمرد و افزود: گوشت، برنج، روغن، قند، رب، ماکارونی، سویا، ماسک، چای خشک و تن ماهی از جمله محتویات هر یک از سبد کالاها بوده که توسط مددکاران بین جامعه هدف توزیع شده است.

نانکلی با اشاره به وجود 2800 معلول جسمی حرکتی و ذهنی در شهرستان اسدآباد اضافه کرد: از این تعداد هفت معلول تحت پوشش و مستمری بگیر بهزیستی است و مابقی به صورت موردی از بهزیستی خدمات دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 100 سبد کالا بین مددجویان بهزیستی اسدآباد

توزیع 100 سبد کالا بین مددجویان بهزیستی اسدآباد