مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-12فناوري

بهترین نرم افزارهای کاربردی برای گوشی اندروید در تمام زمان ها


گوشی ها دریچه هایی به جهان های متنوعی از امکانات هستند، فقط کافی است بدانید به چه مواردی نیاز دارید و کدام نرم افزارها بهترین گزینه ها را به شما ارائه می دهند تا بتوانید وارد دنیایی شوید که پر از یادگیری، - در این مقاله ما شش مورد از بهترین نرم افزارهای کاربردی برای اندروید را به شما معرفی می کنیم که هر کدام برای حیطه های متنوعی طراحی شده اند؛ از یادگیری زبان گرفته تا حفاظت از اطلاعات شخصی و ادیت عکس، همگی تنها یک دانلود با شما فاصله دارند.

بریو پرایوسی براوزر اگر به دنبال یک براوزر Browser مطمئن هستید تا بتوانید امنیت گوشی شما را بالا ببرد، Brave Privacy می تواند انتخاب خوبی برای شنا باشد.

با استفاده از این براوزر می توانید پاپ آپ ها، تبلیغات، و کوکی ها را بلوکه کنید و مطمئن باشید که ارتباطات شما کاملا مخفی و امن باقی خواهند ماند.

این بریو پرایوسی حجم کمی دارد، رایگان است و یک طراحی مینیمال و کاربردی را به خود اختصاص داده است.

2.

فایرفاکس یکی دیگر از براوزرهایی که با قوانین مختلف کاربرانش را بابت محافظت از اطلاعات شان کاملا مطمئن می کند، فایرفاکس  Firefox است.

این براوزر به شما اطمینان می دهد که اطلاعات شخصی شما را جمع آوری نکرده و قاعدتا چیزی را هم در اختیار آژانس های تبلیغاتی نخواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین نرم افزارهای کاربردی برای گوشی اندروید در تمام زمان ها

بهترین نرم افزارهای کاربردی برای گوشی اندروید در تمام زمان ها