مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-12پزشكي

618 بیمار کرونایی با بستری موقت در کاشان تحت مداوا قرار گرفتند


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از ابتدای اجرای طرح بستری موقت در منطقه کاشان تا به امروز 618 بیمار تحت مداوا قرار گرفته اند.

- مهدی دلاوری در گفت و گو با اجرایی شد، تصریح کرد: اجرای این طرح باعث شد که بار بستری بیماران کرونایی به حد زیادی در بیمارستان ها کاهش یابد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه در قالب این طرح بیمار خدمات بیمارستانی را دریافت کرده سپس ترخیص می شد و مجدداً در روز بعد برای دریافت خدمات به بیمارستان مراجعه می کرد، خاطرنشان کرد: این روند تا بهبودی کامل بیمار ادامه پیدا می کرد و البته در طول این دوران بیمار توسط کارشناسان بهداشتی و درمانی تحت نظر بود.

وی افزود: با اجرای طرح بستری موقت که کاشان یکی از شهرهای پیشرو در اجرای آن بود، 618 بیمار در منطقه کاشان تحت مداوا قرار گرفتند.

تزریق روزانه 1000 دُز واکسن انجام می شود، ابراز داشت: در حال حاضر روزانه 1000 دُز واکسن در منطقه کاشان به جامعه هدف تزریق می شود که با راه اندازی پایگاه های جدید واکسیناسیون امکان افزایش این مقدار وجود دارد.

پلمب 121 واحد صنفی در کاشان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه از 14 فروردین تا 18 اردیبهشت در شهرستان کاشان تعداد 11 هزار و 514 تست کرونا از شهروندان گرفته شده است، ادامه داد: چهار هزار و 840 تست از این تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

618 بیمار کرونایی با بستری موقت در کاشان تحت مداوا قرار گرفتند

618 بیمار کرونایی با بستری موقت در کاشان تحت مداوا قرار گرفتند