مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-12اقتصادي

ایران چهارمین تولیدکننده نفت اوپک شد


تولید نفت خام ایران در ماه آوریل (فروردین ماه - اردیبهشت ماه) با افزایش 73 هزار بشکه ای به 2 میلیون و 393 هزار بشکه رسید و به این ترتیب، کشورمان در جایگاه چهارمین تولیدکننده اوپک قرار گرفت.

- تولید نفت خام ایران در ماه آوریل (فروردین ماه - اردیبهشت ماه) با افزایش 73 هزار بشکه ای به 2 میلیون و 393 هزار بشکه رسید و به این ترتیب، کشورمان در جایگاه چهارمین تولیدکننده اوپک قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، گزارش ماه مه اوپک نشان می دهد 13 عضو این سازمان براساس گزارش منابع ثانویه در ماه آوریل 25 میلیون و 83 هزار بشکه نفت خام تولید کردند که 26 هزار بشکه بیشتر از 25 میلیون و 57 هزار بشکه ماه مارس است.

بر اساس گزارش ماه مه اوپک پس از عربستان با تولید روزانه 8 میلیون و 132 هزار بشکه، عراق با تولید روزانه 3 میلیون و 920 هزار بشکه و امارات با تولید روزانه 2 میلیون و 614 هزار بشکه ایران در جایگاه چهارمین تولیدکننده این سازمان قرار گرفته است.

تولید نفت خام ونزوئلا و لیبی در ماه آوریل به ترتیب 81 هزار و 67 هزار بشکه در روز کاهش یافت که بیشترین کاهش تولید در این اعضا بوده است.

کاهش قیمت نفت خام سنگین ایران قیمت نفت خام سنگین ایران براساس تازه ترین گزارش اوپک، در ماه آوریل نسبت به ماه مارس یک دلار و 30 سنت برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران چهارمین تولیدکننده نفت اوپک شد

ایران چهارمین تولیدکننده نفت اوپک شد