مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-12سياسي

پیام تسلیت آیت الله اختری به رییس مجمع محلی اهل بیت(ع) افغانستان


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پیام تسلیت به رییس مجمع محلی اهل بیت(ع) افغانستان تاکید کرد که مأموریت شیطانی گروههای ارهابی و خون ریز در کشتار مردم و دامن زدن به تفرقه بین ابناء امت تا ابد ثبت خواهد شد.

- پیام تسلیت آیت الله اختری به رییس مجمع محلی اهل بیت(ع) افغانستان رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پیام تسلیت به رییس مجمع محلی اهل بیت(ع) افغانستان تاکید کرد که مأموریت شیطانی گروههای ارهابی و خون ریز در کشتار مردم و دامن زدن به تفرقه بین ابناء امت تا ابد ثبت خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید رحمت الله مرتضوی دام عزه العالی رییس محترم مجمع محلی اهل بیت (علیهم السلام) در جمهوری اسلامی افغانستان سلام علیکم بما صبرتم؛ اقدام جنایتکارانه روز گذشته در کابل که بر اثر آن تعداد زیادی از دانش آموزان دختر مدرسه سیدالشهداء (علیه السلام) مظلومانه و با زبان روزه به شهادت رسیدند، قلوب مؤمنان را سخت جریحه دار کرد.

مردم ستمدیده افغانستان که بیش از چهار دهه است انواع رنج ها را از سوی دشمنان خارجی و افراطیون داخلی متحمل شده اند، این بار بهای عشق خود به خاندان عصمت و طهارت(ع) را با خون فرزندان بی گناه خویش پرداخت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت آیت الله اختری به رییس مجمع محلی اهل بیت(ع) افغانستان

پیام تسلیت آیت الله اختری به رییس مجمع محلی اهل بیت(ع) افغانستان