مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-12پزشكي

آخرین آمار موارد ابتلا و بستری در علوم پزشکی سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری شدن 24 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری شدن 24 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند.

دکتر نوید دانایی اظهار کرد: این مبتلایان طی شبانه روز گذشته و با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در بیمارستان های کوثر سمنان، ولایت دامغان و معتمدی گرمسار بستری شدند.

وی با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس افزود: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 26 هزار و 71 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: با بستری شدن 24 بیمار جدید در مراکز درمانی این دانشگاه ، مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 6 هزار و 146 نفر رسیده است دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس اضافه کرد: علاوه بر این تعداد 19 هزار و 925 بیمار نیز به صورت سرپایی در بیمارستان های وابسته به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار موارد ابتلا و بستری در علوم پزشکی سمنان

آخرین آمار موارد ابتلا و بستری در علوم پزشکی سمنان