مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-12حوادث

انهدام 3 باند قاچاق موادمخدر در شهرستان های استان تهران


رییس مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به انهدام سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان های استان تهران گفت: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باندها، - بیش از 250 کیلوگرم هرویین کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ علی عسکری اظهارکرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، از حمل و جابه جایی مواد مخدر توسط سه باند سوداگر مرگ که مواد مخدر از نوع هرویین را از کشور افغانستان تهیه و در شهرستان های اطراف تهران توزیع می کردند، با خبر شدند.

وی به تشریح جزییات این عملیات پرداخت و گفت: در مرحله بعد با اشراف اطلاعاتی کامل بر فعالیت مجرمانه تمامی اعضای هر سه باند، مخفیگاه و محل نگهداری مواد مخدر آن ها در شهرستان های پردیس، پاکدشت و پرند شناسایی شد و در سه عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های مربوطه پس از انجام هماهنگی با مراجع قضایی، تمام اعضای باندهای مورد اشاره که 10 نفر بودند، دستگیر شدند و 250 کیلوگرم هرویین از مخفیگاه آنان کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس رییس مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ضمن قدردانی از همکاری و تعامل سازنده شهروندان با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر خاطرنشان کرد: شهروندان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 3 باند قاچاق موادمخدر در شهرستان های استان تهران

انهدام 3 باند قاچاق موادمخدر در شهرستان های استان تهران