مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-12سياسي

رییس ارتش فرانسه: هر کس می خواهد کار سیاسی کند از ارتش برود


رییس ستاد کل ارتش فرانسه با فرستادن نامه ای به همه سربازان از آنها دعوت کرده در صورت تمایل به فعالیت سیاسی نیروهای مسلح این کشور را ترک کنند.

- رییس ستاد کل ارتش فرانسه با فرستادن نامه ای به همه سربازان از آنها دعوت کرده در صورت تمایل به فعالیت سیاسی نیروهای مسلح این کشور را ترک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این پیام که از سوی رادیوی فرانس بلو و چند رسانه دیگر مشاهده شده، پاسخی به دو نامه سرگشاده منتشر شده در عرض چند هفته در یک مجله راستگرا بوده است.

در این نامه ها چند ژنرال بازنشسته ارتش فرانسه و چند سرباز مشغول به خدمت در این ارتش نسبت به دورنمای شکل گیری یک جنگ داخلی در فرانسه و تصاحب این کشور توسط اسلامگرایان افراطی هشدار داده اند.

فرانسوا لاکوانتر، رییس ستاد کل ارتش فرانسه نوشت: معقول ترین کار مطمئنا ترک این نهاد است برای این که بتوانید ایده ها و باورهایتان را آزادانه منتشر کنید.

او این گروه از پرنسل ارتش را با توجه به این که طبق قانون ملزم به بی طرفی سیاسی هستند متهم به شکستن قانون و کشاندن ارتش به یک بحث سیاسی که در آن چه به لحاظ قانونی و چه حرفه ای نمی تواند مداخله کند کرد.

فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه نیز بعد از منتشر شدن نامه نخست وعده مجازات نویسندگان آن نامه را داد و این مساله سبب شد که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ارتش فرانسه: هر کس می خواهد کار سیاسی کند از ارتش برود

رییس ارتش فرانسه: هر کس می خواهد کار سیاسی کند از ارتش برود