مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-12اقتصادي

کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت گوشی در بازار تلفن همراه


طبق وضعیت بازار موبایل، نگاه ها به بازار تلفن همراه در اردیبهشت ماه به شدت کم رنگ شده و در نتیجه آن قیمت موبایل با کاهش 10 تا 15 درصدی همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، این روز ها بازار تلفن های همراه هوشمند با کاهش شدید تقاضا روبه رو شده که در قبال این موضوع کاهش قیمت را در این بازار به دنبال داشته است.

هرساله با آغاز ماه مبارک رمضان بازار ها با رکود همراه می شوند و قیمت اجناس روند نزولی را با خود به همراه دارند و به دنبال آن بازار موبایل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اما در این سال های اخیر با شیوع ویروس کرونا و بوجود آمدن محدودیت های حاصل از آن، تقاضا در بازار تلفن های هوشمند بیش از گذشته کاهش پیدا کرد و در کنار آن افزایش واردات و دپوی این محصول در ماه های گذشته از دلایل دیگر کاهش و افت قیمت در این بازار است.

طبق مشاهدات انجام شده در ماه های اخیر افرادی که توان و قابلیت خرید تلفن های هوشمند را داشتند، خرید خود را در اسفند و فروردین ماه انجام داده و اکنون دیگر خرید و فروش تلفن های هوشمند به ندرت در این بازار دیده می شود و همانند گذشته نمی باشد.

همچنین نرخ ارز در ماه های گذشته بصورت مداوم با نوسان همراه بوده و تصور ادامه داشتن این روند کاهشی در بین اقشار مردم بوجود آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت گوشی در بازار تلفن همراه

کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت گوشی در بازار تلفن همراه