مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-12بين الملل

فرمانده تروریست های سنتکام: ایران می خواهد ما را از عراق بیرون کند


فرمانده تروریست های سنتکام بار دیگر مدعی شده است که دولت عراق خواستار ادامه حضور نظامیان آمریکایی در این کشور است و ایران برای بیرون کردن آن ها از منطقه تلاش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کنث مک کنزی فرمانده تروریست های آمریکایی در منطقه بدون اشاره به مصوبه پارلمان عراق برای خروج نظامیان آمریکایی از این کشور، اتهاماتی را علیه جمهوری اسلامی مطرح کرد.

مک کنزی در گفت وگو با شبکه العربیه مدعی شد که ایران در حال تلاش برای اخراج نظامیان آمریکایی و نیروهای ائتلاف از عراق است.

وی در این خصوص گفت: در خصوص مسئله عراق، من اعتقاد دارم که ایران مدت ها گمان می کرد که از راه سیاسی می تواند ایالات متحده و شرکای این کشور را وادار به خروج از عراق کند .

فرمانده تروریست های سنتکام سپس با مطرح کردن این ادعا که حضور نظامی آمریکا در عراق برای مقابله با داعش است، ادامه داد: وقتی در حقیقت عملیات های ما در عراق که تا حد وسیعی داعش را هدف قرار داده است، با شرکای بین المللی و شرکای بسیار توانمند نیروهای عراقی ما همراه شد، آن ها (ایران) نتوانستند از طریق سیاسی به این هدف دست یابند .

مک کنزی سپس با نسبت دادن حملات گروه های مقاومت علیه نیروهای آمریکایی به جمهوری اسلامی مدعی شد: بنابراین، ایران از طریق گروه های شبه نظامی تحت حمایت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده تروریست های سنتکام: ایران می خواهد ما را از عراق بیرون کند

فرمانده تروریست های سنتکام: ایران می خواهد ما را از عراق بیرون کند