مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-12سياسي

حمید حسام: جایزه شهید همدانی با تایید سردار سلیمانی رقم خورد


طراحی جایزه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم در زمان حیات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با هماهنگی ایشان انجام گرفته است.

- حمید حسام مطرح کرد: طراحی جایزه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم در زمان حیات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با هماهنگی ایشان انجام گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید حسام از پایه گذاران دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم؛ جایزه سردار شهید حاج حسین همدانی در گفتگو با خبرنگار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به ضرورت برپایی این جایزه اشاره کرد و گفت: تجربه بنده و آقای گلعلی بابایی در برگزاری کتاب سال دفاع مقدس، سرمایه بزرگی بود تا به ما کمک کند و ما را واقف نماید به اینکه در فضای فعلی فرهنگی، خلأ جایزه بزرگ ملی و بلکه بین المللی با نام و عنوان مدافعان حرم احساس می شود.

وی یادآور شد: بنده حدود هشت سال مسئولیت مستقیم برگزاری کتاب سال دفاع مقدس را در سطح کشور داشتم و اطلاع داشتم که جریان تولید کتاب، معدل کتاب و فراوانی کتاب و طراز کتاب در مجموعه کتاب جمهوری اسلامی و کتاب های ارزشی چیست.

نویسنده کتاب مهتاب خین افزود: چیزی که ما در کتاب سال دفاع مقدس شاهد بودیم، ژانرها و موضوعات متعدد و متنوعی بود و اتفاقاً با یک وقفه چندساله در برگزاری اش باعث شد کتاب های زیادی در حوزه مدافعین حرم جمع شود و این تجمیع دقیقاً از شروع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمید حسام: جایزه شهید همدانی با تایید سردار سلیمانی رقم خورد

حمید حسام: جایزه شهید همدانی با تایید سردار سلیمانی رقم خورد