مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-12اقتصادي

کاهش 35 درصدی حجم آب سد یامچی در اردبیل


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان اردبیل از کاهش 35 درصدی منابع آب جمع شده در پشت سد یامچی اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان اردبیل از کاهش 35 درصدی منابع آب جمع شده در پشت سد یامچی اردبیل خبر داد.

ندایی در جریان بازدید از شرایط سد یامچی در اردبیل اظهار کرد: ما در سد یامچی شرایط و وضعیت متفاوتی را نسبت به سال های گذشته شاهد هستیم و دغدغه و نگرانی ما کاهش منابع آب پشت این سد است.

وی به روند نزولی بارندگی ها در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: کاهش بارش ها تا 70 درصد دغدغه و نگرانی ما را چندین برابر کرده چرا که ما با نزدیک شدن به فصل تابستان با شرایط بحرانی در مدیریت منابع آب روبه رو خواهیم شد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان اردبیل تصریح کرد: از سویی دیگر ورودی آب به سد یامچی اردبیل 15 درصد کاهش یافته و این خود نگرانی ها را چندین برابر کرده است.

ندایی به افزایش مصرف آب نیز در سطح اردبیل و شهرهای همجوار اشاره کرد و افزود: مصرف آب شرب اردبیل 11 درصد افزایش یافته و این به دلیل شرایط بهداشتی و شیوع بیماری کروناست که شهروندان به افزایش مصرف آب روی آوردند.

وی ضرورت مصرف بهینه آب را یادآور شد و خاطر نشان کرد: عموم شهروندان با توجه به شرایط سخت کنونی شرکت آب منطقه ای را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 35 درصدی حجم آب سد یامچی در اردبیل

کاهش 35 درصدی حجم آب سد یامچی در اردبیل