مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-12سياسي

دانشگاه ها و مراکز پژوهشی پتانسیل تحقیق در حوزه نشاط اجتماعی را دارند


وزیر علوم با تاکید بر اینکه برخی افراد برای دست یابی به اهداف کوچک خود در جامعه سیاه نمایی می کنند، گفت: دانشگاه ها و مراکز پژوهشی این پتانسیل را دارند در حوزه نشاط اجتماعی تحقیق کنند.

- وزیر علوم با تاکید بر اینکه برخی افراد برای دست یابی به اهداف کوچک خود در جامعه سیاه نمایی می کنند، گفت: دانشگاه ها و مراکز پژوهشی این پتانسیل را دارند در حوزه نشاط اجتماعی تحقیق کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در اولین جلسه کارگروه امید، نشاط و سرمایه اجتماعی ضمن بیان این مطلب گفت: نگاه به مسائلی مانند نشاط اجتماعی یا سرمایه اجتماعی باید نگاه کلان و ملی باشد و فارغ از منازعات سیاسی یا جناحی به آن نگریست و برای آن برنامه ریزی کرد، هرچند که توجه به حوزه بخشی و اجرایی نیز لازم است تا بتوان امور را به نحو شایسته ای به پیش برد.

وزیر علوم با اشاره به ظرفیت های پژوهشی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور برای انجام مطالعات لازم در این حوزه افزود: گاهی برخی افراد یا نهادها به منظور رسیدن به اهداف کوچک، آرامش جامعه را هدف گرفته و با انتشار برخی اخبار و سیاه نمایی، مردم را دچار اضطراب می کنند؛ این در حالی است که شفاف سازی های لازم در آن حوزه نیز صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها و مراکز پژوهشی پتانسیل تحقیق در حوزه نشاط اجتماعی را دارند

دانشگاه ها و مراکز پژوهشی پتانسیل تحقیق در حوزه نشاط اجتماعی را دارند