مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-12سياسي

رسانه های دشمن با حکومت حضرت علی(ع) چه کردند؟


یکی از مهمترین مواردی که توانست حکومت امام علی (ع) را از پا در آورد گوش سپردن مردم کوفه به رسانه دشمن بود.

- ایسنا/قم پژوهشگر تاریخ اسلام گفت: یکی از مهمترین مواردی که توانست حکومت امام علی (ع) را از پا در آورد گوش سپردن مردم کوفه به رسانه دشمن بود.

حجت الاسلام طباخیان در نشست شب های بندگی که شب گذشته با موضوع نقش آفرینی خواص پس از شهادت امام علی (ع) و به شکل مجازی بزگرار شد بیان کرد: دیشب بیان شد که امام حسن (ع) پس از شهادت امام علی (ع) برای مردم خطبه ای خواندند و به مردم گفتند زمانی بیعت شما واقعی است که مرا اولی الامر بدانند.

وی افزود: در ادامه امام حسن (ع) به نکته دیگری اشاره کردند که بیان می کند ای مردم احتیاط کنید، شنیده هایتان را به پچ پچ های شیطان نسپارید که شیطان دشمن آشکار است.

امام بیان می کنند اگر با من بیعت می کنید که در میان جنگ کنار من بجنگید تا زمانی که در قلبتان به من یقین نداشته باشید فایده ندارد یا به تعبیری بیعت به زور بازو نیست بلکه به یقین درون قلب است.

حجت الاسلام طباخیان یادآور شد: عبیدالله بن عباس از یاران امام علی (ع) و نزدیک ترین افراد به ایشان بود؛ فرمانده امام درجنگ ها و آنقدر مورد اعتماد امام بود که اگر کسی برای مذاکره با دشمن انتخاب می شد این فرد بود که حتی خانواده خود را در این راه از دست داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های دشمن با حکومت حضرت علی(ع) چه کردند؟

رسانه های دشمن با حکومت حضرت علی(ع) چه کردند؟