مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-12دانش

مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه امیرکبیر تمدید شد


دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد که مهلت ثبت نام اینترنتی پذیرش بدون آزمون دانشجویان دارای استعداد درخشان در مقطع دکتری سال 1401-1400 از روز شنبه 25 اردیبهشت تا دوشنبه 27 اردیبهشت سال جاری تمدید شده است.

- دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد که مهلت ثبت نام اینترنتی پذیرش بدون آزمون دانشجویان دارای استعداد درخشان در مقطع دکتری سال 1401-1400 از روز شنبه 25 اردیبهشت تا دوشنبه 27 اردیبهشت سال جاری تمدید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد که به منظور ارتقای کیفی دوره ­های دکتری و حمایت از استعدادهای درخشان و در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری و آیین­ نامه داخلی، تعداد محدودی از فارغ ­التحصیلان و دانشجویان سال آخر کارشناسی ­ارشد را برای ورود به دوره دکتری سال 1401-1400 بدون آزمون در چندین رشته پذیرش می­کند.

پیش از این مهلت ثبت نام در دوره های پذیرش بدون آزمون مقطع دکتری این دانشگاه تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه تعیین شده بود که بنا بر اطلاعیه جدید این دانشگاه، در روزهای 25 تا 27 اردیبهشت نیز امکان ثبت نام اینترنتی از طریق سایت http://pgrad.

aut.

ac.

ir/3/applicant فعال شده است.

متقاضیان واجد شرایط باید در مقطع کارشناسی حداقل معدل 16، در مقطع کارشناسی ارشد حداقل معدل 17 (بدون احتساب نمره پایان نامه) و یا نمره حداقل 18 یا درجه عالی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه امیرکبیر تمدید شد

مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه امیرکبیر تمدید شد