مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-12سياسي

معرفی یکی از بهترین آموزشگاه های کامپیوتر در تهران


آموزشگاه عصرنخبگان همیشه جزء یکی از بهترین آموزشگاه های کامپیوتر تهران حتی در دوران کرونا بوده و دوره هایی مانند آموزش مهارت های هفتگانه کامپیوتر ICDL، - دوره های طراحی سایت با وردپرس، گرافیک و معماری را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه عصر نخبگان، اگر نمی دانید برای آموزش کامپیوتر از کجا شروع کنید، چطور مدرک بگیرید و یا چه آموزشگاهی را انتخاب کنید، با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را از ما بگیرید.

خدمات منحصر به فرد عصرنخبگان قبل از انتخاب آموزشگاه برای یادگیری کامپیوتر حتما مجوزها و خدمات آموزشگاه را در نظر بگیرید.

خدماتی که آموزشگاه کامپیوتر عصرنخبگان را از سایر آموزشگاه ها متمایز می سازد عبارتند از: · تکرار رایگان دوره های آموزشی تا 2 بار · استفاده از سیستم مجزا برای هر شخص · دریافت فیلم آموزشی هر جلسه از کلاس به صورت رایگان · ارائه مدرک معتبر از خود آموزشگاه و یا سازمان فنی حرفه ای با ارزش ترجمه · آزمون آنلاین با جواب برای آماده سازی و آشنایی با آزمون فنی حرفه ای · امور کاریابی و کمک به استخدام کارآموزان آموزشگاه دوره های کامپیوتر در عصرنخبگان (حضوری و آنلاین) · دوره icdl مناسب برای شروع یادگیری کامپیوتر · دوره طراحی سایت با وردپرس · دوره های گرافیکی فتوشاپ، کرل، ایلاستریتور و ایندیزاین · د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی یکی از بهترین آموزشگاه های کامپیوتر در تهران

معرفی یکی از بهترین آموزشگاه های کامپیوتر در تهران