مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-12سياسي

نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در گیلان برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در سراسر استان گیلان برگزار می شود.

- حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با نتوانست خللی در بزرگداشت ایام ماه مبارک رمضان ایجاد کند افزود: مردم مؤمن گیلان همچون سایر هموطنان در روزها و شب های ماه مبارک رمضان به عبادت و برگزاری مراسم دعا و نیایش با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی پرداختند.

مهدوی، تصریح کرد: مردم دیار میرزا در فرهنگ، نوع دوستی، ایمان و غیرت زبانزد هستند و در این ماه عزیز علاوه بر عبادت و نیایش، به فکر کمک به نیازمندان و دستگیری از محرومان نیز هستند.

وی با اشاره به ضرورت کمک به فقرا و اقشار آسیب پذیر، بیان کرد: مردم مسلمان و شیعه ما با تبعیت از اهل بیت (ع) به ویژه امیرالمومنین، هیچ گاه نگاه حمایتی خود از محرومان را دریغ نکردند و در هر شرایطی یاریگر نیازمندان هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به برگزاری نماز باشکوه عید سعید فطر در این استان اشاره کرد و گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در سراسر استان گیلان برگزار می شود.

مهدوی با بیان اینکه مؤمنان روزه دار برای خواندن نماز و در راستای عمل به توصیه های بهداشتی باید سجاده و مهر با خود به همراه داشته باشند، عنوان کرد: امید است که همچون سال گذشته نماز عید فطر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در گیلان برگزار می شود

نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در گیلان برگزار می شود