مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-12اجتماعي

شهر کرمان با کمبود فضای آموزشی مواجه است


استاندار کرمان کمبود فضای آموزشی در شهر کرمان و محرومیت در مناطق جنوبی و شرقی را از مهمترین مشکلات پیش روی آموزش و پرورش استان کرمان برشمرد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاندار کرمان، علی زینی وند در دیدار با وزیر آموزش و پرورش به گستره یک هزار کیلومتری فعالیت های آموزشی در استان اشاره کرد و توسعه نامتوازن استان کرمان مشکلات زیادی را برای حوزه آموزش و پرورش ایجاد کرده که نیاز به توجه ویژه دارد.

زینی وند کمبود فضای آموزشی در شهر کرمان و محرومیت در مناطق جنوبی و شرقی را از مهمترین مشکلات پیش روی آموزش و پرورش برشمرد و خواستار نگاه ویژه وزیر آموزش و پرورش جهت رفع این مشکلات شد.

وی گفت: با جدیت پیگیر رفع مشکل مسکن ملی فرهنگیان در استان هستیم و امیدواریم تا ابتدای تابستان امسال عملیات ساخت مسکن ملی فرهنگیان در استان آغاز شود.

استاندار کرمان همچنین در این دیدار از اقدامات وزارت آموزش و پرورش در زمینه راه اندازی سامانه شاد برای آموزش مجازی تشکر کرد.

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش هم در این دیدار با برای مساعدت در زمینه رفع مشکلات مسکن فرهنگیان و تکمیل ساختمان اداری آموزش و پرورش قول مساعد داد.

در این دیدار مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان استاندار کرمان را همراهی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر کرمان با کمبود فضای آموزشی مواجه است

شهر کرمان با کمبود فضای آموزشی مواجه است