مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-12اقتصادي

پروژه ای برای دوچرخه سواری در مسیر بلوار تاق بستان


رییس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه از پیشرفت 70 درصدی عملیات احداث اولین مسیر استاندارد دوچرخه سواری شهر کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه از پیشرفت 70 درصدی عملیات احداث اولین مسیر استاندارد دوچرخه سواری شهر کرمانشاه خبر داد.

ایوب محمودی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پیشرفت خوب پروژه مسیر دوچرخه سواری شهر کرمانشاه، اظهارکرد: این مسیر به طول یک و نیم کیلومتر در بلوار زیبای تاق بستان واقع شده که در حال حاضر حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: پروژه مسیر دوچرخه سواری بلوار تاق بستان با کمک شهرداری منطقه پنج درحال اجراست و درحال حاضر هم تنها روکش آسفالت آن و برخی جزییات دیگر باقی مانده که امیدواریم ظرف دو ماه آینده به پایان برسد.

رییس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه با بیان اینکه احداث این پروژه با لحاظ نظرات کارشناسی بوده، افزود: هرچند پیش از این تعدادی مسیر دوچرخه سواری در شهر کرمانشاه احداث شده، اما از آنجایی که مسیرهایی بدون لحاظ نظر کارشناسی و استاندارد بودند، بلااستفاده مانده اند.

رییس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه هدف اصلی از اجرای پروژه مسیر دوچرخه سواری بلوار تاق بستان را توجه به بخش همگانی این رشته دانست و گفت: از آنجایی که موقعیت مکانی این پروژه در جایی قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه ای برای دوچرخه سواری در مسیر بلوار تاق بستان

پروژه ای برای دوچرخه سواری در مسیر بلوار تاق بستان