مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-12سياسي

حادثه تروریستی کابل تأثیری بر اراده راسخ ملت افغانستان برای آبادانی نخواهد داشت


حادثه تروریستی غرب کابل و کشته شدن ده ها تن از کودکان مظلوم و بی گناه، اقدام بزدلانه ای است که بدون تردید تأثیری بر اراده راسخ ملت افغانستان در تلاش برای آبادانی کشورشان نخواهد داشت.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: حادثه تروریستی غرب کابل و کشته شدن ده ها تن از کودکان مظلوم و بی گناه، اقدام بزدلانه ای است که بدون تردید تأثیری بر اراده راسخ ملت افغانستان در تلاش برای آبادانی کشورشان نخواهد داشت.

حمید ملانوری شمسی، استاندار خراسان جنوبی در پیامی حادثه تروریستی در افغانستان را محکوم و به جامعه اسلتام تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام بدین شرح است: به نام خدا مسلمان، برادر مسلمان است، هرگز به او ستم نمی کند، دست از یاریش بر نمی دارد و او را در برابر حوادث تنها نمی گذارد .

حضرت رسول(ص) حادثه تروریستی غرب کابل و کشته شدن ده ها تن از کودکان مظلوم و بی گناه مدرسه سید الشهدا(ع) که توسط گروهی از افراد گمراه، معاند و به دور از انسانیت رقم خورد، جنایت هولناکی بود که در ماه مبارک رمضان، جمع زیادی از خانواده های مسلمان روزه دار را عزادار کرد و مایه تأسف و تأثر جهان اسلام شد.

چنین اقدامات بزدلانه ای که با هدف متأثر کردن صلح و ثبات منطقه انجام می شود، بدون تردید تأثیری بر اراده راسخ ملت افغانستان در تلاش برای آبادانی کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه تروریستی کابل تأثیری بر اراده راسخ ملت افغانستان برای آبادانی نخواهد داشت

حادثه تروریستی کابل تأثیری بر اراده راسخ ملت افغانستان برای آبادانی نخواهد داشت