مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-12سياسي

آیت الله سیستانی در فتوایی مهم به جهانیان فراخوان داد


مرجعیت عالی شیعه عراق بار دیگر حمایت خود را از مقاومت شجاعانه ملت سربلند فلسطین در برابر زورگویی اشغالگران صهیونیست اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقلاز خبرآنلاین، حضرت آیت الله سیستانی مرجع عالی شیعیان عراق که همواره بر حقوق از دست رفته ملت فلسطین تاکید و پشتیبانی داشته است، بار دیگر حمایت خود را از ملت قدس اعلام داشته و ضمن آرزوی موفقیت برای آنها، ملت های آزاده را به حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین فراخواند.

در بیانیه دفتر معظم له پیرامون درگیری های مداوم در فلسطین اشغالی آمده است: این مرجع دینی - بار دیگر - حمایت صریح خود را از مردم سربلند فلسطین در مقاومت شجاعانه خود در برابر اشغالگران، که به دنبال اشغال بیشتر سرزمین های فلسطینی و آواره کردن آن ها از مناطق دیگر قدس الشریف هستند تایید می کند و ملت های آزاده را برای حمایت و پشتیبانی از آن ها در به دست آوردن حقوق سرقت شده خود فرا می خواند.

برخورد های خشونت آمیز این روز ها در حوالی مسجد الاقصی و بقیه سرزمین های اشغالی بدون شک میزان مقاومت فلسطینیان در برابر اشغال بی رحمانه و وحشیانه و تجاوزات مداوم و تخلیه نکردن سرزمین های غصب شده را نشان می دهد.

حضرت آیت الله سیستانی اسفندماه سال گذشته در دیدار با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، ضمن یادآوری مساله فلسطین، آنرا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سیستانی در فتوایی مهم به جهانیان فراخوان داد

آیت الله سیستانی در فتوایی مهم به جهانیان فراخوان داد