مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-11سياسي

لیز چنی: ترامپ و حامیانش دموکراسی را تهدید می کنند


لیز چنی شامگاه سه شنبه از رهبران حزب جمهوری خواه خودش انتقاد کرده و دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق و حامیان جمهوری خواهش را به دنبال کردن مسیری متهم کرد که دموکراسی آمریکا را تضعیف می کند.

- لیز چنی شامگاه سه شنبه از رهبران حزب جمهوری خواه خودش انتقاد کرده و دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق و حامیان جمهوری خواهش را به دنبال کردن مسیری متهم کرد که دموکراسی آمریکا را تضعیف می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در آستانه نشست غیرعلنی جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا برای اخراج لیز چنی از جایگاه رهبری سوم این حزب بابت انتقاد او از رییس جمهوری پیشین، این نماینده جمهوری خواه به دفاع از خود پرداخت.

چنی گفت: در حالی که دیگران حزب ما را در مسیری هدایت می کنند که حاکمیت قانون را رها می کند و برای تضعیف دموکراسی ما به جنگ صلیبی رییس جمهوری سابق می پیوندند، من عقب ننشسته و در سکوت تماشاگر نخواهم بود.

او به نام رهبران حزبی مورد نظرش اشاره ای نکرد.

اما کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان و استیو اسکالیس، فرد شماره دو جمهوری خواهان مجلس نمایندگان پس از مخالفت های لیز چنی با ادعاهای ترامپ در مورد شکست در انتخابات نوامبر بابت تقلب گسترده و همچنین انتقاد از نقش او در ترغیب هوادارانش در حمله به کنگره، خواستار برک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیز چنی: ترامپ و حامیانش دموکراسی را تهدید می کنند

لیز چنی: ترامپ و حامیانش دموکراسی را تهدید می کنند