مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 01:452021-05-11حوادث

مهار آتش سوزی در ارتفاعات ضلع شمالی بزرگراه شهید سلیمانی


رییس سازمان آتش نشانی شیراز، از مهار آتش سوزی در ارتفاعات ضلع شمالی بزرگراه شهید سلیمانی خبر داد و گفت: با حضور به موقع و با تلاش مداوم و سریع 20 نفر از نیروهای آتش نشانی شیراز آتش سوزی در کمترین زمان به طور کامل اطفا شد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شیراز، از مهار آتش سوزی در ارتفاعات ضلع شمالی بزرگراه شهید سلیمانی خبر داد و گفت: با حضور به موقع و با تلاش مداوم و سریع 20 نفر از نیروهای آتش نشانی شیراز آتش سوزی در کمترین زمان به طور کامل اطفا شد.

محمدهادی قانع گفت: هر چند وزش باد اطفای حریق را با مشکل مواجه کرده بود اما با سرعت عمل نیروهای امدادی از سرایت حریق و بروز خسارت بیشتر جلوگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آتش نشانی شیراز، او با اشاره به اینکه علت این آتش سوزی به دلیل گسترش خطی آن خطای انسانی است، گفت: این حریق که شامگاه سه شنبه آغاز شد 30آتش نشان از پنج ایستگاه را به محل حادثه راهی کرد و در حال حاضر نیز با لکه گیری کامل محل به پایان رسید.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز تاکید کرد: خطای انسانی می تواند بر آتش سوزی مراتع و عرصه های طبیعی تاثیرگذار باشد و طبیعت را با خطر جدی مواجه کند، کوچکترین سهل انگاری افراد با روشن کردن آتش در دل طبیعت و یا رها کردن شیشه و بطری آب معدنی در ارتفاعات می تواند منجر به خسارتی بزرگ در حوزه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی در ارتفاعات ضلع شمالی بزرگراه شهید سلیمانی

مهار آتش سوزی در ارتفاعات ضلع شمالی بزرگراه شهید سلیمانی