مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 01:352021-05-11سياسي

کمک مومنانه منوباز هیأت های قم در رمضان +عکس


هیأت های قم در ماه رمضان طرح «نذری خانه علی» را با هم افزایی هم اجرا کردند و با کمک 500 خانواده، یک روز در میان غذایی متفاوت برای 300 خانواده نیازمند منطقه نیروگاه قم طبخ و توزیع کردند تا کمک مومنانه ای منوباز داشته باشند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه مسجد و هیأت ـ امیرحسین کسایی: اهدای بسته های ارزاق و کمک های مومنانه همواره از سوی مساجد و هیأت ها برای نیازمندان در دستور کار بود که با شیوع کرونا و مشکلات معیشتی حاصل از آن، بیش از پیش شد تا اینکه با توصیه مقام معظم رهبری، پیش از ماه رمضان سال گذشته به رزمایش همدلی و کمک مومنانه، این قبیل کارها شور و قدرت بیشتری پیدا کرد.

بیش از یک سال است که نهادهای مردمی اعم از مساجد، هیأت ها و گروه های جهادی در مناسبت های مختلف و در اشکال متعدد از سبد کالا، غذای گرم، پول نقد، بسته بهداشتی، اقلام شب یلدا، لباس و پوشاک و جهیزیه تلاش کردند تا کمک مومنانه خود را به دست نیازمندان برسانند.

طرح نذری خانه علی با هم افزایی هیأت های مذهبی استان قم در منطقه نیروگاه اجرایی شد 7 هیأت مذهبی دست به دست هم دادند هیأت های استان قم در منطقه نیروگاه برای ماه رمضان امسال اما یک کار متفاوت انجام دادند.

آن ها دست به دست هم دادند و برای کمک هم افزایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه منوباز هیأت های قم در رمضان +عکس

کمک مومنانه منوباز هیأت های قم در رمضان +عکس