مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 20:302021-05-11سياسي

تحلیلی بر همنوایی اصلاح طلبان، انحرافی ها و براندازان در تخریب قالیباف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، امیر زاهدی در یادداشتی نوشت: تحلیل محتوا و یا حتی مرور اجمالی مواضع افراد و نحله های مختلف فکری _ سیاسی، - زاهدی نوشت: موج تخریب شدید علیه محمدباقر قالیباف در روزهای اخیر تبدیل به کارویژه مشترک جریانات ضدانقلاب، انحرافی و اصلاح طلبان تندرو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، امیر زاهدی در یادداشتی نوشت: تحلیل محتوا و یا حتی مرور اجمالی مواضع افراد و نحله های مختلف فکری _ سیاسی، به ویژه در ایام انتخابات بسیاری از سیاست ها و مقاصد جریانات داخل و خارج کشور را مشخص می کند.

در این میان موج تخریب شدید علیه محمدباقر قالیباف در روزهای اخیر تبدیل به کارویژه مشترک جریانات ضدانقلاب، انحرافی و اصلاح طلبان تندرو شده است.

بسیاری از تحلیل گران معتقدند موفقیت های قالیباف در مسئولیتهای گذشته و تحولات چشمگیر در حوزه های مسئولیت وی که حتی دشمنان خارجی ایران را ناخواسته به تمجید وادار کرده است، عامل این نگرانی ها است.

قدرت مدیریت و ایجاد تحولات اساسی در سالهای پس از جنگ همچون ارتقاء توان نیروی هوایی سپاه، کارآمدی و تحولات اساسی در نیروی انتظامی، اقدامات و تحولات شگرف در دوران مدیریت شهرداری تهران و آغاز اقدامات زیربنایی در مجلس شورای اسلامی به قدری بوده است که کمتر کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلی بر همنوایی اصلاح طلبان، انحرافی ها و براندازان در تخریب قالیباف

تحلیلی بر همنوایی اصلاح طلبان، انحرافی ها و براندازان در تخریب قالیباف