مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 20:002021-05-11فناوري

بهره برداری از کیف پول جیرینگ در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش


قرارداد همکاری بین شرکتهای جیرینگ و فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با هدف توسعه خدمات کیف پول الکترونیک منعقد و نخستین سرویس پرداخت بدون تماس در شعبه باهنر مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آیین رونمایی و افتتاح پذیرش کیف پول الکترونیک جیرینگ در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش عصر امروز با حضور مدیران ارشد شرکت های همراه اول، افق کوروش و جیرینگ جمعی از اهالی رسانه در شعبه باهنر این مجموعه فروشگاهی برگزار شد.

این بهره برداری با توجه به تأکیدی که بر استفاده از ابزارهای کانتکت لس (بدون تماس) دارد، امکانی را برای مشترکان همراه اول فراهم می آورد تا تنها با استفاده از سیمکارت خود بتوانند از انواع خدمات پرداخت مالی استفاده کنند که با توجه به حذف کارت بانکی از زنجیره پرداخت، کمکی در مسیر کنترل و قطع زنجیره کرونا است.

امکان ارائه سرویس های هدفمندتر در آینده حمید بهروزی، قائم مقام همراه اول در این مراسم که با حفظ تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از این همکاری و با بیان اینکه شرکت های متعددی در زیرمجموعه همراه اول داریم، اظهار کرد: پتانسیل و ظرفیت های موجود در این شرکت ها، زمینه سرویس دهی های متنوع و هدفمندتر از قبیل سرویس مکان محور در آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از کیف پول جیرینگ در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

بهره برداری از کیف پول جیرینگ در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش