مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 19:552021-05-11اقتصادي

استفاده 40 درصد شهروندان قمی از خدمات الکترونیکی شهرسازی


معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: 40 درصد از شهروندان قمی درخواست های خود در این حوزه را الکترونیکی ثبت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، غلامرضا جانقربان با اشاره به اجرای واگذاری خدمات حوزه شهرسازی و معماری شهرداری قم به بخش خصوصی و دفاتر خدمات پیشخوان از 10 شهریور 99 اظهار داشت: این موضوع طوری پیش رفته که امروز تمام مراجعان هر نوع درخواست را باید از طریق دفاتر پیشخوان، کافی نت ها و اپلیکیشن های طراحی شده دریافت کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم ابراز کرد: از سال گذشته درگاه شهرداری طوری شده که دیگر مردم از طریق شهرداری نمی توانند خدماتی ازجمله ثبت درخواست و تشکیل پرونده را دریافت کنند، بلکه باید به دفاتر پیشخوان، کافی نت ها و اپلیکیشن هایی که خودشان به صورت الکترونیکی در اختیار دارند ثبت نام را انجام داده و خدمات دریافت کنند.

جانقربان با اشاره به اینکه 36 خدمت را باید در حوزه شهرسازی ارائه دهیم، تصریح کرد: تاکنون بیش از 10 خدمت به صورت الکترونیکی در حال انجام است که امیدواریم تا پایان امسال 70 درصد ارائه خدمات الکترونیکی و مابقی نیز تا پایان سال آینده انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: با برون سپاری شدن خدمات در بخش شهرسازی و معماری موضوع چانه زنی برای پیگیری امور و رابطه ها کنار گذاشته می شود و همه موارد ازجمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده 40 درصد شهروندان قمی از خدمات الکترونیکی شهرسازی

استفاده 40 درصد شهروندان قمی از خدمات الکترونیکی شهرسازی