مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 19:102021-05-11بين الملل

امضای دفتر یادبود جانباختگان فاجعه اخیر تروریستی کابل توسط سفیر کشورمان در فرانسه


سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس با حضور در محل سفارت افغانستان در این کشور ضمن امضای دفتر یادبود جانباختگان حادثه تروریستی اخیر، با سفیر و مردم افغانستان ابراز همدردی کرد.

- سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس با حضور در محل سفارت افغانستان در این کشور ضمن امضای دفتر یادبود جانباختگان حادثه تروریستی اخیر، با سفیر و مردم افغانستان ابراز همدردی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام قاسمی سفیر کشورمان در فرانسه در صفحه توییتر سفارت ایران نوشت: از بامداد امروز سفارت افغانستان به یادبود کشته شدگان فاجعه اخیر تروریستی کابل که در مقابل یک دبیرستان دخترانه صورت پذیرفت، دفتر یادبودی گشود.

در نخستین لحظات در محل سفارت کشور دوست و همسایه برای ادای احترام و همدردی با سفیر و مردم افغانستان حاضر شدم و با نگاشتن سطوری در محکومیت و مذمت این اقدام سبعانه، با تمامی بازماندگان این دخترکان نوجوان افغانستانی اظهار همدردی کرده و به آنان تسلیت گفتم.

بی شک اینچنین فاجعه ای غیرقابل تصور و باور که نونهالان یک دبیرستان دخترانه را هدف قرار می دهد، دخترانی که بدور از هر گونه سیاست ورزی و به نوباوگی به تحصیل دانش و به امید فردای بهتر برای خود و مردم بزرگ افغانستان به آموختن و آمیختن به درس و مشق پرداخته اند و بدرستی آن را تنها راه رهایی خود و همگان از چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای دفتر یادبود جانباختگان فاجعه اخیر تروریستی کابل توسط سفیر کشورمان در فرانسه

امضای دفتر یادبود جانباختگان فاجعه اخیر تروریستی کابل توسط سفیر کشورمان در فرانسه