مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 18:402021-05-11اجتماعي

دریافت غیرحضوری کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی از فردا


مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که دانش آموزان پایه دوازدهم دارای دروس نهایی، می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد 1400 از طریق سامانه پادا (پرونده الکترونیکی دانش آموزان) اقدام کنند.

- مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که دانش آموزان پایه دوازدهم دارای دروس نهایی، می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی خرداد 1400 از طریق سامانه پادا (پرونده الکترونیکی دانش آموزان) اقدام کنند.

مهندس محمود حبیبی در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: مطابق برنامه ریزی های انجام شده و به منظور کاهش ترددها و مراجعات حضوری، دانش آموزان پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری و رشته هنر دوره پیش دانشگاهی شاخه فنی و حرفه ای در خرداد ماه 1400، برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی می توانند از روز پنجشنبه مورخ 23 اردیبهشت ماه از ساعت 9 صبح به درگاه اینترنتی پادا ( https://pada.

medu.

ir ) مراجعه و با انتخاب گزینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی، نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت غیرحضوری کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی از فردا

دریافت غیرحضوری کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی از فردا