مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 18:252021-05-11حوادث

دستگیری عامل حمله کننده به درمانگاهی در شرق تهران


رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از سرعت عمل پلیس و دستگیری عامل حمله کننده به درمانگاهی در شرق تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سعید راستی رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار داشت: پانزدهم اردیبهشت ماه جاری، مردی با حالتی خشمگین و سلاح سرد به دست، وارد درمانگاهی در شرق تهران شده و با ایجاد رعب و وحشت در بین مراجعان، 4 تن از کارکنان درمانگاه را مجروح و اموال درمانگاه را تخریب می کند.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تخریب و مصدوم کردن کارکنان درمانگاه، بلافاصله از محل گریخته بود، بیان داشت: روز گذشته بررسی تخصصی این موضوع در اختیار ماموران این پلیس قرار گرفت.

رییس عملیات پلیس امنیت عمومی تهران توضیح داد: چکیده پرونده نشان از این داشت، همسر این فرد برای انجام امور پزشکی به درمانگاه مراجعه و از پرسنل آن درخواست انجام کار های پزشکی بدون نوبت را می کند که این کار با مخالف کارکنان مواجه می شود.

پس از آن متهم به این درمانگاه وارد و موجب ورود خسارت جانی و مالی شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه متهم در کمتر از 3 ساعت در شمیران نو شناسایی و با هماهنگی های قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد، خاطر نشان کرد: متهم با اعتراف به جرم ارتکابی و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل حمله کننده به درمانگاهی در شرق تهران

دستگیری عامل حمله کننده به درمانگاهی در شرق تهران