مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 17:552021-05-11سياسي

آرامستان های بیجار روز عید فطر باز هستند


با توجه به اهمیت مراسم عید سعید فطر در شهرستان بیجار و فضای باز آرامستان در روز عید سعید فطر آرامستان ها باز هستند.

- ایسنا/کردستان فرماندار بیجار گفت: با توجه به اهمیت مراسم عید سعید فطر در شهرستان بیجار و فضای باز آرامستان در روز عید سعید فطر آرامستان ها باز هستند.

علی اکبر ورمقانی امروز (21 اردیبهشت) در جلسه ستاد کرونای شهرستان بیجار با اشاره به دو پیک عظیم در بیجار اظهار کرد: پیک اول کرونا را در آبان سال گذشته پشت سر گذاشتیم و پیک دوم مربوط به فروردین ماه سالجاری و شدیدتر از پیک اول بود.

ورمقانی با اشاره به اینکه هم اکنون 12 نفر در بیمارستان بستری هستند؛ عنوان کرد: در فروردین ماه 5000 تست انجام شد که این تعداد به اندازه تست های شهرهای مجاور در طول سه ماه بود.

رییس ستاد کرونای شهرستان بیجار ابراز امیدواری کرد که در آینده با همکاری و رعایت مردم به وضعیت بهتری برسیم و بتوانیم محدودیت های گروه سوم و چهارم را برداریم.

وی با اشاره به تاکید فراوان به برگزاری نماز عید فطر در فضای باز بیان کرد: خوشبختانه در شهرستان بیجار نماز عید فطر در مکان های متعددی برگزار می شود و خود این موضوع باعث رعایت فاصله خواهدشد.

فرماندار بیجار به منع تردد بین استانی اشاره و عنوان کرد: از امروز این طرح به مدت پنج روز اجرایی می شود و برگه تردد به کسی داده نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامستان های بیجار روز عید فطر باز هستند

آرامستان های بیجار روز عید فطر باز هستند