مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 15:502021-05-11اقتصادي

بی مهری ها نسبت به کردستانی ها در خصوص قاچاق رفع شود


متاسفانه به دلیل عدم اطلاع رسانی کافی در خصوص تلاش های مرزبانان کردستانی در مبارزه با قاچاق شاهد نوعی بی مهری به این تلاشگران و مردم استان هستیم.

- ، بهمن مرادنیا روز سه شنبه در دومین جلسه ستاد مبازره با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: دستگاه های نظارتی و انتظامی استان شبانه روز در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز فعالیت می کنند و بی انصافی است که تلاش آنها را زیر سوال ببریم.

وی افزود: مسئولین مبارزه قاچاق متأسفانه خروج جوجه یکروزه در کشور را فقط به استان کردستان نسبت می دهند و این بی مهری بزرگی در خصوص مردم این منطقه است چرا که میزان قاچاقی که از کردستان صورت می گیرد بسیار کمتر از استان های مرزی دیگر است.

فرمانده مرزبانی کردستان نیز در این جلسه با اشاره به دستگیری باندهای قاچاق گفت: بر اساس کارهای عملیاتی پنج نفر از سر شبکه های قاچاق جوجه یکروزه را در بانه شناسایی و دستگیر کردیم.

سردار علیرضا مرزبانی در ادامه به مؤثر بودن این دستگیری ها بر کاهش قاچاق داشته است افزود: 90 درصد از قاچاق سوخت از طریق مرز رسمی باشماق صورت می گیرد.

رییس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: در سال 99 در بحث قاچاق مشروبات الکلی با افزایش 52 درصدی، دارو با افزایش 240 درصدی و موبایل با افزایش 100 درصدی مواجه شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی مهری ها نسبت به کردستانی ها در خصوص قاچاق رفع شود

بی مهری ها نسبت به کردستانی ها در خصوص قاچاق رفع شود