مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-11اقتصادي

اعتبار و تسهیلات زلزله دنا دو برابر سایر مناطق زلزله زده کشور است


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به نگاه ویژه هیئت دولت در تخصیص اعتبار و تسهیلات بانکی به مردم زلزله زده دنا اشاره کرد و گفت: تاکنون 500 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی منطقه زلزله زده دنا اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا تابش در ادامه سلسله بازدیدهای خود از روند ساخت و سازها در سی سخت امروز و در بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان به همراه حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و محلی از برخی محله های شهر سی سخت بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ها و در جمع خبرنگاران هدف از این بازدید ها را بررسی روند پیشرفت بازسازی سی سخت و سایر روستاها و شهرهای شهرستان دنا عنوان کرد و افزود: کار طبق برنامه پیش بینی شده پیش رفته و علی رغم شیوع بیماری کرونا، تعطیلات عید نوروز و ماه مبارک رمضان عملیات اجرایی به خوبی انجام شده است.

تابش با تاکید بر اینکه عملیات آواربرداری تمامی واحدهای مسکونی به اتمام رسیده است، بیان کرد: برخی از  مشکلات باقی مانده که حل می شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران، گفت: از تعداد 1699 واحد احداثی اکثرا پروانه های ساخت واحدها صادر شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات پی کنی و اجرای فونداسیون ها، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ساخت اسکلت فلزی ساختمان ها در مناطق ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار و تسهیلات زلزله دنا دو برابر سایر مناطق زلزله زده کشور است

اعتبار و تسهیلات زلزله دنا دو برابر سایر مناطق زلزله زده کشور است