مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 14:452021-05-11بين الملل

جنگ واکسن موجب رسوایی قدرت های بزرگ شد


رییس شورای راهبردی روابط خارجی تبعیض در توزیع واکسن کرونا در جهان را نگران کننده خواند و گفت: جنگ واکسن موجب رسوایی قدرت هایی شده که دم از حقوق انسانی می زنند.

- ،سید کمال خرازی ی امروز (سه شنبه) با حضور در چهارمین اجلاس مجازی بنیاد رهبران برای صلح که به ریاست رافارن نخست وزیر پیشین فرانسه تشکیل شد، گفت: روحیه ضد غربی در کشورهای جنوب به دلیل عملکرد برخی دولت های غربی به سرعت در حال تشدید است و دلیل آن خودبرتربینی قدرت های غربی نسبت به کشورهای جنوب و عدم احترام به فرهنگ و سنت های آن هاست.

وی تاکید کرد: قدرت های غربی برای سرکوب ملت هایی که برای آزادی خود دست به مبارزه می زنند از برچسب تروریسم استفاده می کنند، در حالی که بین مبارزه آزادی بخش ملت ها و اقدامات گروه های تروریستی باید تفاوت قائل شد.

رییس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه وضعیت ژئوپلیتیک، معادلات سیاسی، اقتصادی و واقعیت های میدانی در جهان امروز به میزان قابل توجهی تغییر کرده است،تاکید کرد: کشوری مانند ایران به عنوان یک قدرت نوظهور با وجود هشت سال جنگ و چند دهه تحریم از جمله تحریم حداکثری ترامپ توانسته است مقاومت کرده، موقعیت خود را تثبیت و در مبارزه با داعش و القاعده نقش برجسته ای را ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ واکسن موجب رسوایی قدرت های بزرگ شد

جنگ واکسن موجب رسوایی قدرت های بزرگ شد