مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 14:002021-05-11سياسي

آمادگی کامل پلیس زنجان برای تامین امنیت انتخابات


فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تعامل پلیس و سپاه برای برگزاری انتخابات پرشور و امن بیان داشت : پلیس استان تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات امن و پرشور اندیشیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار رحیم جهانبخش در نهمین کمیسیون عملیات مشترک با سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که با حضور فرمانده سپاه استان و مسؤولان انتظامی و سپاه استان در سالن ستاد جلسات انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: پلیس در امر انتخابات با صلابت و اقتدار وارد عمل شده و همانند گذشته یک امنیت مناسب را برای شرکت هرچه با شکوه تر مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری فراهم خواهد کرد.

 وی برقراری و فراهم سازی امنیت و آرامش شهروندان را رسالت مهم نیروی انتظامی در انتخابات خردادماه سال جاری دانست و بیان داشت: شرکت در انتخابات عام ترین، سهل ترین و کم هزینه ترین نوع مشارکت سیاسی است و همه باید تلاش کنیم تا مردم در انتخابات با حضور گسترده و دشمن شکنی داشته باشند.

 فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: طبق قانون تأمین امنیت انتخابات از وظایف ذاتی پلیس به شمار می رود و پلیس بنا به وظایف قانونی خود با هدف تحکیم مبانی حفظ نظم و امنیت و تامین آسایش عمومی مردم اقدامات گسترده ای را پیش بینی و در حال اجرا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل پلیس زنجان برای تامین امنیت انتخابات

آمادگی کامل پلیس زنجان برای تامین امنیت انتخابات