مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:302021-05-11پزشكي

نخبگان و الگوهای موفق علوم پزشکی کشور معرفی می شوند


با امضای تفاهم نامه مشترک بین معاونت های «فرهنگی و دانشجویی» و «آموزش» وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی و فرهنگستان علوم پزشکی، - با امضای تفاهم نامه مشترک بین معاونت های فرهنگی و دانشجویی و آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی و فرهنگستان علوم پزشکی، الگوهای موفق و افراد پیشکسوت و نخبه شامل دانشجویان، پرسنل و پیشکسوتان فرهنگی، هنری، علمی، آموزشی، ورزشی و موفق و تأثیرگذار دانشگاه های علوم پزشکی کشور از طریق تهیه و پخش مجموعه کلیپ و مستندهای تلویزیونی به عموم مردم کشور معرفی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیاری از چهره های برجسته پزشکی ایران که در تربیت نسل جدید نقش بسیار مهم و قابل توجهی داشته اند، یک گنجینه غنی و گران بها از دانش و تجربه هستند و انتقال دانش و تجربیات این بزرگان از دغدغه های دست اندرکاران حوزه سلامت است.

این چهره­ ها در دو برهه سخت تاریخ معاصر ایران یعنی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی حضوری فعال و تاثیرگذار داشتند و پس از آن هم با تربیت صدها دانشجو در رونق پزشکی ایران تاثیر انکار ناشدنی از خود برجای گذاشته ­اند.

از سوی دیگر بسیاری از دانشجویان موفق و نخبه سال های اخیر؛ بواسطه درک شرایط و داشتن روحیات نزدیک تر و شبیه تر با دانشجوهای در حال تحصیل در دانشگاه های علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان و الگوهای موفق علوم پزشکی کشور معرفی می شوند

نخبگان و الگوهای موفق علوم پزشکی کشور معرفی می شوند