مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:202021-05-11سياسي

دولت در برابر تحریم های گسترده و بی سابقه آمریکا تسلیم نشد


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: دولت آمریکا با وجود به کارگرفتن همه فشارها و تحریم های همه جانبه و بی سابقه بسیار شدید اقتصادی، - ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: دولت آمریکا با وجود به کارگرفتن همه فشارها و تحریم های همه جانبه و بی سابقه بسیار شدید اقتصادی، نتوانست دولت روحانی را وادار به تسلیم کند و این عملکرد بسیار افتخارآمیز است.

  افشین کریمی در نشست هم اندیشی با موضوع انتخابات 1400 که با حضور صاحب نظران جامعه دانشگاهی و دانش آموزی و اعضای ستاد انتخابات استان برگزار شد، اظهار داشت: محور جامعه دانشگاهی، دانش است و در این حوزه نقد و پاسخگویی به نقد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: از جامعه دانشگاهی انتظار می رود که در این شرایط به اقناع جامعه برای مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات کمک کنند.

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: چهره های علمی و دانشگاهی که به نقد صریح همراه ارائه راهکار می پردازند، بسیار دلسوزتر از آن کسانی هستند که بر اساس وزش باد، مواضع خود را تنظیم می کنند و برایشان تفاوتی نمی کند که چه کسی حاکم باشد.

وی یادآور شد: هر کسی اعتقاد بیشتری به نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا دارد، امروز دغدغه مندتر و پرسشگرتر و البته منصفانه تر به دنبال ارائه راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در برابر تحریم های گسترده و بی سابقه آمریکا تسلیم نشد

دولت در برابر تحریم های گسترده و بی سابقه آمریکا تسلیم نشد