مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:052021-05-11سياسي

تبیین مباحث مربوط به فطریه از تریبون فضای مجازی


امام جمعه آستارا در جلسه شورای زکات این شهرستان از روحانیون و هیأت امنای مساجد خواست مباحث مربوط به فطریه را از طریق تریبون فضای مجازی تبیین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا عصر امروز در جلسه شورای زکات این شهرستان در محل دفتر امام جمعه اظهار کرد: روحانیون و هیأت امنای مساجد شهری و روستایی نسبت به تبیین مباحث مربوط به فطریه از تریبون فضای مجازی پیام رسان های داخلی اقدام کنند.

رییس شورای زکات شهرستان آستارا اولویت دریافت زکات را با کمیته امداد و بهزیستی دانست و گفت: مقدار زکات فطریه از قوت گندم 20 هزار تومان، برنج خارجی 75 هزار تومان و برنج ایرانی 100 هزار تومان تعیین شده است که پس از جمع آوری و بازشماری به حساب زکات شهرستان واریز می شود.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه امسال با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا نماز عید فطر در فضای باز برگزار می شود، افزود: چهار مکان در امام زادگان، شهرک عباس آباد و شهرهای آستارا و لوندویل برای اقامه نماز عید فطر پیش بینی شده است که نماز عید فطر آستارا در خیابان امام مقابل مسجد آبروان اقامه می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای زکات این شهرستان در محل دفتر امام جمعه با بیان اینکه مجوزهای لازم جهت تشکیل ستاد زکات دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین مباحث مربوط به فطریه از تریبون فضای مجازی

تبیین مباحث مربوط به فطریه از تریبون فضای مجازی