مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:002021-05-11سياسي

تدوین سند جامع ایثار، جهاد و شهادت مراحل نهایی را طی می کند


وبینار معاونین فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ها روز سه شنبه 21 اردیبهشت به صورت هم زمان در مجتمع شهید رسول زاده و ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ها برگزار شد.

- وبینار معاونین فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ها روز سه شنبه 21 اردیبهشت به صورت هم زمان در مجتمع شهید رسول زاده و ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ها برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این برنامه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان به تشریح اولویت ها و برنامه های این معاونت در سال جاری پرداخت و گفت: اگر انقلاب ما در طول 42 سال گذشته در برابر تمام دشمنی ها و سختی ها ایستادگی کرده به برکت خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت بوده است و وظیفه ما ترویج و توسعه این فرهنگ است.

وی با تأکید بر اهمیت تعامل با دستگاه های آموزشی گفت: در حال حاضر ارتباط خوبی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و مجموعه های آموزشی وجود دارد و لازم است که این ارتباط و تعامل همچنان افزایش یابد تا مشکلات مربوط به حوزه تحصیل ایثارگران به شکل مناسبی رسیدگی و برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند جامع ایثار، جهاد و شهادت مراحل نهایی را طی می کند

تدوین سند جامع ایثار، جهاد و شهادت مراحل نهایی را طی می کند