مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-05-11پزشكي

نمکی: از دام ویروس انگلیسی جستیم و هندی را هم غافلگیر کردیم


در این پیک چهارم که برخی نامهربانی هم کردند، اما به دلیل اینکه به برخی حرف های ما اعتقاد نداشتند، در حد مقدور حتی مهربانی هم نکردند.

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تقریبا از دام ویروس انگلیسی با افتخار جستیم و ویروس هندی را هم غافلگیر کردیم اما همچنان باید مراقبت شود و موارد را تحت نظر داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از وبدا، سعید نمکی، روز سه شنبه در شانزدهمین اجلاس مجازی روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور با تشریح چگونگی مدیریت موج چهارم کرونا در کشور همچنین از بازشدن همه راه ها برای واردات واکسن خبر داد و افزود: وزارت بهداشت لحظه به لحظه ورود واکسن ها به کشور را رصد می کند و باید این موضوع را به خوبی مدیریت کنیم تا این اقدام بزرگ و بی بدیل به یک تهدید برای آبروی نظام سلامت تبدیل نشود.

وی گفت: در ماهی که نفس کشیدن عبادت است، همکاران من در سراسر کشور تلاش کردند تا دیگران هم بهتر نفس بکشند و قطعا این عبادت فراتر از تمام عباداتی است که دیگر بندگان خدا انجام دادند.

من شرمسار یکایک شما بزرگواران هستم که یکی از سهمگین ترین طوفان های اپیدمی جهان را که ابتلا به ویروس سرکش انگلیسی بود با مدیریت ناب خودتان به زنجیر کشیدید و توانستید از قله ای عبور کنید که برای خیلی ها کابوس بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمکی: از دام ویروس انگلیسی جستیم و هندی را هم غافلگیر کردیم

نمکی: از دام ویروس انگلیسی جستیم و هندی را هم غافلگیر کردیم