مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-05-11سياسي

ثبت نام افراد بومی جهت طرح اقدام ملی مسکن دماوند در اولویت باشد


ثبت نام افراد بومی یا دارای سابقه سکونت بلندمدت جهت طرح اقدام ملی مسکن دماوند در اولویت اداره کل راه و شهرسازی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی حیدری، ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه مسکونی 700 واحدی اقدام ملی دماوند در سایت مهک که با حضور حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حجت الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند، صالحی، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران برگزار شد اظهار داشت: تجربه مسکن مهر و شرایط بهره برداری از آن ما را به سمت چگونگی ساخت انبوه مسکن ارزان و با کیفیت بالا برای مردم سوق داد.

وی با بیان اینکه باید به گونه ای عمل شود که آسیب ها و نقاط ضعف ساخت مسکن مهر رفع شود گفت: ما قطعاً از پروژه اقدام ملی در شهرستان دماوند حمایت خواهیم کرد و در کنار مجموعه مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواهیم بود.

حیدری بیان داشت: با توجه به نگرانی مردم شهرستان، تأکید ما به اداره کل راه و شهرسازی، ثبت نام از افراد بومی و یا دارای سابقه سکونت بلندمدت در شهرستان دماوند است تا همشهریان عزیز ما از این امتیاز بهره مند شوند.

فرماندار دماوند گفت: هدف از ساخت مسکن انبوه، صرفاً ساخت و تحویل واحدها نیست، بلکه باید به فکر موضوعات فرهنگی در این مناطق باشیم و نیازهای امنیتی، فرهنگی و اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام افراد بومی جهت طرح اقدام ملی مسکن دماوند در اولویت باشد

ثبت نام افراد بومی جهت طرح اقدام ملی مسکن دماوند در اولویت باشد