مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-11سياسي

ورامین در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت


با کاهش میزان مبتلایان به کووید19، وضعیت کرونایی ورامین از سوی ستاد ملی کرونا نارنجی اعلام شده و از این رو، برخی از محدودیت ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی رفع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار ورامین ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در محل فرمانداری ورامین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح محله محور کنترل و مدیریت بیماری کووید 19 موسوم به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تا کنون، از 10 هزار و 250 نفر تست سریع گرفته شد که از این تعداد، نتیجه تست 957 نفر مثبت شد.

  وی گفت: در این مدت تیم های مراقبتی، وضعیت سلامتی 12هزار و 206 نفر از افرادی که با مبتلایان با کرونا در ارتباط بودند را بررسی و مراقبت های لازم را از آن ها به عمل آورند.

فرماندار شهرستان ورامین تصریح کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون، 5 هزار و 297 مورد تست PCR از مردم دریافت شده که از این تعداد، نتیجه تست هزار و 908 نفر مثبت اعلام شد.

کاغذلو افزود: در اجرای طرح بازرسی بخش سلامت، بازرسان 11 هزار و 812 مورد بازرسی از اصناف مختلف انجام دادند که این تعداد بازرسی به صدور 2 هزار و 59 مورد اخطاریه منجر شد و 102 واحد نیز به دلیل تکرار تخلف و عدم توجه به دستورالعمل های بهداشتی پلمب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورامین در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت

ورامین در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت