مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:252021-05-11ورزشي

فدراسیون های نجات غریق و غواصی و ورزش های دانش آموزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند


روسای فدراسیون های نجات غریق و غواصی و ورزش های دانش آموزی در نشست مشترک ضمن تاکید بر توسعه و حمایت از بخش استعدادیابی اقدام به امضای تفام نامه همکاری کردند.

- روسای فدراسیون های نجات غریق و غواصی و ورزش های دانش آموزی در نشست مشترک ضمن تاکید بر توسعه و حمایت از بخش استعدادیابی اقدام به امضای تفام نامه همکاری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون نجات غریق و غواصی، نشست مشترک مهدی حیدری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با حسین بابوئه رییس فدراسیون های ورزش های دانش آموزی به منظور امضای تفاهم نامه همکاری میان دو فدراسیون امروز برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی فدراسیون ورزش های دانش آموزی برگزار شد، طرفین بر حمایت از بخش استعدادیابی در رشته های تحت پوشش تاکید و در راستای سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش و تربیت دانش آموزان اقدام به انعقاد تفاهم نامه همکاری کردند.

حسین بابوئه: نجات غریق و غواصی از ظرفیت های خوبی برای توسعه همگانی برخوردار است رییس فدراسیون ورزش های دانش آموزی با بیان اینکه این فدراسیون با همکاری 33 هزار نفر معلم ورزش به حدود 14.

5 میلون دانش آموز خدمات ارائه می دهد، تصریح کرد: هدف ما در راستای اهداف وزارت آموزش و پرورش مبنی بر تربیت دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون های نجات غریق و غواصی و ورزش های دانش آموزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

فدراسیون های نجات غریق و غواصی و ورزش های دانش آموزی تفاهم نامه همکاری امضا کردند