مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 12:202021-05-11پزشكي

همکاری شیوخ و بزرگان خوزستان در مدیریت دید و بازدیدهای عید فطر


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: با توجه به خطرناک بودن سوش های آفریقایی، هندی و دیگر سوش ها، در صورت انجام رفت و آمدها و دید و بازدیدهای عید، - ایسنا/خوزستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: با توجه به خطرناک بودن سوش های آفریقایی، هندی و دیگر سوش ها، در صورت انجام رفت و آمدها و دید و بازدیدهای عید، قطعاً روند بیماری سرعت می گیرد.

رضا نجاتی در نشست خبری که امروز (21 اردیبهشت ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه با مدیریت انجام شده، شهرهای قرمز خوزستان تا حدود زیادی کاهش یافت و به سه شهر رسید که این وضعیت، ناشی از تلاش های کادر بهداشت و درمان و دیگر دست اندرکاران ستاد مقابله با کرونا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در حال حاضر تعداد موارد بستری در استان خوزستان از 2 هزار و 300 مورد به یک هزار و 300 مورد رسیده است.

تعداد موارد فوتی نیز از 30 تا 35 مورد به کمتر از 10 نفر کاهش یافته است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان در خصوص لزوم جلوگیری از انجام مراسم ها و دید و بازدیدهای ایام عید فطر بیان کرد: اگر قرار است خریدها و دید و بازدیدهای عید فطر برگزار نشود، نباید با قوه قهریه با مردم برخورد شود بلکه باید کار فرهنگی انجام شود؛ باید همه ما دغدغه این موضوع را داشته باشیم و در این زمینه اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری شیوخ و بزرگان خوزستان در مدیریت دید و بازدیدهای عید فطر

همکاری شیوخ و بزرگان خوزستان در مدیریت دید و بازدیدهای عید فطر