مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-05-11سياسي

اجرای تورهای گردشگری و طبیعت گردی در گیلان ممنوع


رییس دفتر بررسی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از ممنوعیت اجرای تورهای گردشگری و طبیعت گردی در تعطیلات عید فطر خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس دفتر بررسی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از ممنوعیت اجرای تورهای گردشگری و طبیعت گردی در تعطیلات عید فطر خبر داد.

روزبه آلیانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: حسب اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و نیز وضعیت کنونی استان گیلان هیچگونه مجوزی برای اجرای تورهای سیاحتی و طبیعت گردی صادر نخواهد شد.

وی از علاقه مندان به سفر درخواست کرد به تبلیغاتی که در روزهای اخیر در خصوص اجرای تورهای گردشگری توسط افراد سودجو منتشر می شود، اعتماد نکنند و در صورت مشاهده مراتب را به معاونت گردشگری استان اطلاع دهند.

رییس دفتر بررسی و همکاری اداره کل میراث فرهنگی گیلان اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان تابع تصمیمات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا بوده و حفظ سلامت هموطنان و گردشگران اولویت اصلی این اداره کل بشمار می آید و در این راستا با افراد و گروه هایی که برخلاف پروتکل های اعلامی نسبت به برگزاری تورهای گردشگری اقدام نمایند بدون اغماض برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تورهای گردشگری و طبیعت گردی در گیلان ممنوع

اجرای تورهای گردشگری و طبیعت گردی در گیلان ممنوع