مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-11اقتصادي

مشکل برق رسانی به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برطرف شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: مشکل برق رسانی به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، با احداث هرچه سریع تر پست 63 کیلوولت سیار و یا ثابت برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسن آل بویه بعدازظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات برق رسانی به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار که در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: سه منطقه ویژه اقتصادی در حال حاضر در استان وجود دارد که تکمیل و راه اندازی و تقویت آنها، نقش بسیار مطلوبی می توانند در بحث اشتغال، اقتصاد، صنعت و تولید استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم نقش این مناطق ویژه اقتصادی در اقتصاد استان تقویت شود، افزود: لازم است تا با قیمت گذاری صحیح زمین و واگذاری به متقاضیان، از محل درآمد و منابع حاصل از این مهم، منطقه های ویژه اقتصادی برای تکمیل زیرساخت های خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان بیان کرد: پیشنهاد داریم تا مشکل برق رسانی به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، با احداث هرچه سریع تر پست 63 کیلوولت سیار و یا ثابت برطرف شود.

آل بویه افزود: امکان افزایش ظرفیت شرکت توزیع نیروی برق استان برای فروش برق به سرمایه گذاران جدید وجود ندارد و باید ظرفیت استفاده شده نیز هرچه سریع تر آزاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل برق رسانی به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برطرف شود

مشکل برق رسانی به منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برطرف شود