مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-11اقتصادي

توجه ویژه رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به مطالبات خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی از عنایت ویژه رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به مطالبات استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از عنایت ویژه رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به مطالبات استان خبر داد.

حمید ملانوری، ضمن تشکر از اهتمام سازمان برنامه و بودجه کشور و اختصاص مبلغ 500 میلیارد ریال تسهیلات برای تکمیل پروژه باند دوم بزرگراه بیرجند - قاین از محل منابع ماده 56 گفت: در دیدار با دکتر نوبخت به ضعف شدید در زیرساخت های حمل و نقل جاده ای استان و نبود شبکه ریلی اشاره شد و مساعدت برای جبران این نواقص مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی افزود: اختصاص مبلغ 400 میلیارد ریال به بزرگراه بیرجند- قاین با عاملیت بانک مسکن برای تکمیل و بهره برداری از پروژه با عنایت به افزایش هزینه ها و تورم مترتب بر پروژه در سال 99 از دیگر درخواست های استان بود که موافقت شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: درخواست صدور مجوز اولیه ماده 56 به محور میل 78 به فراه افغانستان، تسریع در خصوص صدور مجوز و تضمین نامه ماده 56 محور سربیشه - درح- ماهیرود به مبلغ هزار میلیارد ریال و تسریع در خصوص صدور تضمین نامه ماده 56 محور دیهوک- فردوس با عاملیت بانک تجارت به مبلغ 500 میلیارد ریال از دیگر موارد مطرح شده بود که نظر مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به مطالبات خراسان جنوبی

توجه ویژه رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به مطالبات خراسان جنوبی