مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-11پزشكي

آخرین وضعیت کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کروناویروس استان به 632 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 2 بیمار جان خود را از دست داده اند.

- دکتر پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 370 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 198 نفر مبتلای قطعی و 24 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهارکرد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد، 43 هزار و 333 نفر از بهبود یافته گزارش شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از 612 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR حدود 33 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و باشت و از 262 نمونه رپید تست 19 درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، لنده و مارگون بودند.

دکتر یزدان پناه تصریح کرد: از همه ادارات و دستگاه های اجرایی خواستاریم به منظور جلوگیری از گسترش کرونا دستورالعمل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان کرد: چون کرونا در کمین همگان است نباید اجازه داد با سهل انگاری، ساده انگاری و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی شاهد موج جدیدی از ابتلا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد

آخرین وضعیت کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد