مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-11پزشكي

برگزاری چهارمین رزمایش کمک مومنانه در آستانه عید فطر


با حضور معاون اجرایی سپاه فجر استان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، چهارمین آیین رزمایش کمک های مومنانه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، - ایسنا/فارس با حضور معاون اجرایی سپاه فجر استان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، چهارمین آیین رزمایش کمک های مومنانه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد.

معاون اجرایی سپاه فجر استان فارس سه شنبه 21 اردیبهشت در آیین رزمایش کمک مومنانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع سلامت گفت: اتفاقاتی که در عرصه بین المللی رقم خورده و شیوع ویروس کرونا، باعث شده معادلات در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه اقتصادی در دنیا به هم بخورد.

سرهنگ دکتر قاسم علی پور اضافه کرد: مردم در دوران شیوع ویروس کرونا مانند دوران دفاع مقدس رسالتی برای خود تعریف کرده و آن را به خوبی انجام دادند که موضوع کمک های مومنانه یکی از این اقدامات است؛ کادر پزشکی پرستاری و درمانی نیز با حضور در خط مقدم نبرد با بیماری کووید19 به جامعه خدمت می کنند.

جامعه سلامت، لشکریان سفیدپوش جبهه مقابله با کرونا او افزود: امروز جامعه سلامت، لشکریان سفیدپوشی هستند که با حضور در جبهه مقابله با کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهارمین رزمایش کمک مومنانه در آستانه عید فطر

برگزاری چهارمین رزمایش کمک مومنانه در آستانه عید فطر