مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-11سياسي

اجرای 800 پروژه فنی و محرومیت زدایی سپاه در کردستان


مسوول بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: بسیج سازندگی سال گذشته 800 پروژه فنی و محرومیت زدایی در کردستان اجرا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی اصغر عزیزی فر ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج سازندگی، با اشاره به منزلت و جایگاه فرهنگ جهادی در راستای محرومیت زدایی، اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه بیت المقدس با بهره گیری از فرهنگ و تفکر جهادی در راستای تحقق آرمان های انقلاب در عرصه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی خدمات ارزنده ای انجام داده است.

وی یادآور شد: بسیج سازندگی با بهره گیری از جوانان انقلابی و متخصص و الگوگیری از حرکت عظیم جهاد سازندگی بسیج مستضعفان گام های مثبتی برداشته است.

وی ایجاد 2 هزار و 498 فرصت شغلی از طریق صندوق های قرض الحسنه، احداث 500 واحد مسکن مددجوی کمیته امداد، آزادسازی بیش از  137 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را از خدمات ارزشمند جهادگران استان در سال گذشته بیان کرد.

عزیزی فر اظهار کرد: این جهادگران با عشق به خدمت به محرومین و کیان و سرزمین در تمام بحران ها و حوادث مانند سیل، زلزله و بحران کرونا و تهدیدات نظام  در کنار مردم بوده و خدمات خوبی به آنها ارایه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 800 پروژه فنی و محرومیت زدایی سپاه در کردستان

اجرای 800 پروژه فنی و محرومیت زدایی سپاه در کردستان